8 Aralık 2013 Pazar

Kanka Ben Neredeyim ? DENİZLİ

Hiç şüphesiz ki  gezmekten herkes hoşlanır. Ben ise ani kararla alınan gezilerden hoşlanıyorum galiba. Çok sessiz bir cumartesi gününe başlamışken Zeynep'in telefonunun çalmasıyla işler biraz değişti. Arkadaşı Denizli'ye gideceğini söyleyip bizi de davet etti. Bir süredir Denizli'ye gitme arzumuz da bu davetle birleşince kendimizi hazırlanırken bulduk.  Yarım saat içinde evden ayrılıp eğlenceli bir yolculuğa çıktık. :)
Denizli'de bizi Aysun karşılayacaktı. 2 saat süren yolun ardından Denizli'ye geldik. Aysun'da bizi büyük bir sevinçle karşıladı. İlk başta onun kaldığı eve gittik ardından soğuğa ve yağmura aldırmadan kendimizi dışarıya attık. Çok kalamayacağımız ve havanın soğuk olmasından dolayı gezmeye Forum Çamlıktan başladık.

Bu yolculuk bizi acıktırmış olacak ki  mağazalara bakmak yerine ilk cümlemiz "yemek yiyelim lütfen" oldu :) Üst kata çıktığımızda çok kalabalıktı.  Zeynep her zaman ki gibi klasik Türk Yemeklerinden vazgeçmezken biz Aysun'la kendimizi McDonalds'da bulduk. Yemek sırasında bol bol eskilerden konuştuk.

Yemekten sonra Aysun'un arkadaşları bize eşlik etti. Hep beraber bowlinge gittik. Ben ilk defa oynamama rağmen ikinci oldum :D Gerçekten çok eğlendik..

Tabi kız kıza toplaşmışken bol bol fotograf çekilmeyi de unutmadık :)

Gecenin sonlarına doğru mekanların kalabalığından uzaklaşıp sakin bir cafe'de Tabu oynamayı tercih ettik.

Son olarak yorgun ve üşümüş şekilde kendimizi yeniden Aysun's Home'da bulurken çoktaaan uykumuz gelmişti bile. Bu sabah da güzel bir kahvaltının ardından yeniden yola koyulup Muğla'ya döndüğümüzde biraz yorgun ama eski dostu görmenin verdiği çokça mutlulukla hemen bu güzel günü sizinle paylaşmak istedim.

Not: Eğlenceli seyahatimizde katılamadığınız için üzülmeyin. Çünkü zaten arabada yer yoktu. :)