31 Aralık 2013 Salı

Doğum günümmmm :)






Selam  ev sakinleri.. 
Yılbaşından bir gün önce olsa da her sene güzel bir doğum günü ile yeni yaşımı tüm sevdiklerimle kutlarım. Bu senede canım arkadaşlarım beni yalnız  bırakmadılar ve bana birbirinden güzel  sürprizler hazırlamışlar :) Tabi ailemin yanımda olmamasından dolayı biraz burukluk oldu. Onlarda beni telefonlarla yalnız bırakmadılar..
 Zeynep o kadar güzel sürprizler hazırlamış ki her birinde ayrı bir şok ve sevinç yaşadım. Birkaç güzel fotoğraflarla bu güzel günü paylaşmak istiyorum  sizinle :) 


                         




Ve  Zeynep'in harika hediyelerine gelirsek.. Canım arkadaşım keman  çalmayı çok istediğimi biliyordu. Ama bir türlü başlamak kısmet olmuyordu.  Artık en güzel şarkıları onun için çalarım :)  Tabi çikolata dolu bir kutu ve Zeynep'in o güzel kaleminden dökülen harika kelimelerle bir mektup.. Hepsinin benim için yeri çok ayrı tabi ki de ...  

Unutmadan hemen söylemek istiyorum #iyikidogdunezgimu hastag ile tweet atan, telefonda yalnız bırakmayan ve her zaman yanımda olan tüm dostlarıma  teşekkür ediyorum. Özellikle Zeynep'e çok teşekkür ediyorum bu güzel hediyeleri ve uğraşları için :) sizi çok seviyorum :)





2 yorum: