25 Aralık 2013 Çarşamba

Kolay Maske Yapımı



 




Selammmm!  

Uzun zamandır sizinle güzellik ve bakım adına bir şey paylaşamıyordum. Bu gün kızlarla otururken konu bakımdan açıldı tabi ki. Herkes kendine göre sorunlarından bahsedip uyguladığı maske ve ürünleri söyledi.. Ben her cilt tipi için uygun ve yapımı oldukça kolay bir tarifle yapılan maskelerden birini sizinle paylaşmak için koşarak gelip bilgisayarımı açıp yazmaya başladım :)

 Evet baylar ve bayanlar bu maske için gerekenler; 

* Karıştırma kabı
* İki yemek kaşığı yoğurt  

* iki çay kaşığı kabartma tozu
   
Yapılışı ; 

* İki malzememizi  karıştırma kabının içini döküyoruz ve 10-15  dakika boyunca kaşıkla çırpıyoruz. Karışımımız köpük gibi olunca karıştırma işlemini bırakıyoruz . 

Göz çevresi hariç yüzümüze uyguluyoruz. Bu karışımı haftada bir kez yapmamız yeterli olacaktır. Bu sayede yüzümüzdeki siyah nokta ve sivilcelerde azalma olduğunu göreceksiniz. Doğal olduğu içinde rahatça kullanabilirsiniz. :)

3 yorum:

  1. Sivilce zaman zaman hepimizin sorunu olabiliyor. Malzemeler de çok basit ve doğal, denemekte fayda var. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. öğrendiğim iyi oldu mutlaka denicem,
    güzellik ve bakım benimde önem gösterdiğim bir durum
    bloğunuz bol takipçili ve yorumlu olur inşallah
    ben de sizleri peeling ve maske başlıklı bloğuma beklerim
    faydalı olabileceğimi düşünüyorum,
    sevgiler :)
    http://alisverisblogumuz.blogspot.com.tr/2017/01/peeling-ve-maske.html

    YanıtlaSil