21 Aralık 2013 Cumartesi

Ezgimuuu naptın sen :O






Offf sıkıldım!  

Evet hayatımdan çok sıkıldım ve bunun için küçük değişikliklerle farklı renkler katmaya karar verdim. Ama buna ne zaman karar versem her şey sarpa  sarıyor sanırım. 
Immm konuya şöyle başlayayım.. Değişikliğe tabi ki birçok kız gibi saçlarımın rengini değiştirmekle başladım. Tabı bunun iyi bir fikir olmadığını değiştirdikten sonra gördüm. Pazar gecesi başlayıp pazartesi sabahı son bulan diyeti de unutmayalım tabi.. Alışverişe daha başlayamadım çünkü malum Muğla'da aldığınız şeyi sokağa çıktığınızda başkasında görmeme ihtimaliniz sıfır. En önemli gelişme olarak belirtmem gerekiyor ki telefonumdaki 'Candy Crush' uygulamasını da bir güzel sildim :) Müzik listemi yeniledim, radikal kararlar aldım, az yedim; çok içtim.. Çok uyudum ve çok gezdim. Çok mesajlaştım, çabuk sıkıldım. Bazen her şeyi bırakıp uzak ülkelere gitmek istedim ama kendimi yine odamda buldum. Yeni diziye başladım 'How I Met Your Mother ' sizde izleyin.. Yeni kitaplar okudum, yeni yemekler yedim.. Twitterımı açtım, foursquaremde checkin yapmayı bıraktım... Yeni mekanlar keşfettim ve yeni arkadaşlarla tanıştım. Aslında blogtan tanışmak istediğim birçok arkadaşım da var  ve umarım hepsiyle zaman içinde tek tek tanışma fırsatı bulurum.

Ve son olarak her fırsatta yeni bloglar keşfedip, takip ettim. Sizinde beğendiğiniz ve benim ilgimi çekeceğini düşündüğünüz blog ve yazılar varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. İyi ki buradayım ve sizleri tanıdım.. Sizleri çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder