6 Ekim 2016 Perşembe

KİŞİSEL GELİŞİM ZIRVASI











Klasik girişlerden, klasik yazılardan o kadar sıkıldım ki o yüzden uzun bir süre hayata, alışkanlıklarıma ara verdim. 
İnsanların beni hep iyi birisi olarak tanımasını istedim bu yüzden çoğu zaman kırılacaklar diye kendimde çok onların istediği gibi davrandım.. 
Ne kadar kötü değil mi, insanın kendinden çok başkası için yaşaması ve zamanını bir çoğunu başka biri olarak geçirmesi. 
Oysa ki kişisel gelişim kitaplarının hepsinde tüm güzelliklerin insanların kendilerini sevmesiyle başladığını efendime söyleyeyim ne kadar sensen hayat o kadar anlamlı gibi söylemlerde bulunmaktadır.
Tabi ki bunlara sonuna kadar katılıyorum. Sonuçta o yazılanlarda o kadar araştırma ve emek var ama  ben sadece şu konuya katılmıyorum. 
 O kitabı okuyan ben benim gibi insanların kitaplarını bitirdikten sonra '' evet bunları bunları yanlış yapıyorum düzeltmeliyim'' diyerek ertesi gün eski benliklerinden sıyrılmasını bekleyemeyiz.
 Bu benim için çok uzun bir süreç oldu.Sizin içinde uzun bir süreç olacak.
Bu zaman içinde insanlara karışın, çekinmeyin çünkü kitaplar ve hayatlar çok farklı...
 Ne kadar hayata dahil olursan o kadar az hata yapmayı öğreniyorsunuz çünkü..

Gezi yazıları ile sevilen biri olarak bana bu konularda çok laf düşeceğini sanmıyorum ama yine kendimce bir şeyler yazıp buralarda olduğumu hatırlatmak istedim.
Yanlış bir şey yazdıysam, bir daha dikkatli olmak ümidiyle...

kendinizi nasıl görmek istiyorsanız öyle bakın ve çevrenize öyle kabul ettirin...


İYİ GECELER 

1 yorum: