18 Nisan 2016 Pazartesi

Ezgi Ata Bak ( Kocadağ At Çiftliği )






Uzun zamandır gezi yazısı yazamıyordum. Kış mevsimini çok seven biri değilim soğuklar beni eve kapanmama neden oluyor bu yüzdende birazcık asosyallik moduna geçiyorum diyebilirim. En sev sevdiğim mevsimler tamda şu anlar güneş doğayı canlandırıyor, ne giyseniz oluyor, spora başlamak için  bile harika bir zaman diyebilirim ( sporu ben mi söyledim :D) 

 Havalar böyle güzel giderken hafta içi zaten kaçamak yapanlar hafta sonu hiç evde durur mu ? 
Şimdiden deniz kenarları, piknik alanları dolmaya başladı bile.. 
Bizde bu hafta sonu bir değişiklik yapıp Balıkesir-Havran'da bulunan Kocadağ at çiftliğine gittik. Çocukluğumdan itibaren hayvanları çok sevmem ve onlarla zaman geçirmeyi sevmem beni bu gezi için oldukça heyecanlandırmıştı.  
Sabah kahvaltısı ve ardından ata binme keyfi ile güzel bir anı oldu benim için 
 Sizleri çok bekletmeden fotoğraflar ile keyif aldığım günü sizinle de paylaşmak istiyorum..  


 kahvaltı masasını çekemediğim için size daha önce çekilmiş bir fotoğrafı koyuyorum  





  

 İlk bindiğimde nasıl bir yaşadığımı asla söylemem bunu herkes denemeli :) Ama şunu diyebilirim korkulacak hiçbir şey yok :) 

  
Daha güzel fotoğraflar paylaşmak isterdim ama kendimi çektirmekten etrafı çekmeye çok fırsatım olmamış bende eve gelince fark ettim bunu ama olsun ben çok eğlendim. Sizde gidersiniz bana güzel fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz  

 instagramda da tropikalmango adresi ile gezdiğiniz yerlere etiket yapıp güzel yerleri görme fırsatı sağlayabilirsiniz :) 

1 yorum: