4 Mart 2015 Çarşamba

kişisel not







Her hafta sonu bu hafta sonu bilgisayar başında ölene kadar takılayım ama hafta başlar başlamaz yapmam gereken birçok işim var o yüzden açmıyorum artık desem de..
 Her sabah kendimi bilgisayarın başında buluyorum. 
Bunun nedeni  yeni dinlemeye başladığım şarkıları dinlerken kendimden geçmek mi? 
Yok yok bunun başka nedeni var ama her neyse  
Ben kendimi anlamamışken sen kimim anlarsan söyle. 
Melankoli ve yavaş yaşam tarzından arınma zamanı geldi. 
Küçük değişikliklerle arınmaya küçük değişikliklerle başlayabilirim galiba 
küçük spor hareketleri, öğlene kadar uyumalara son, ye dinlediğim müziklere biraz renk katıp daha çok sosyalleşerek  
Galiba ben bu gun erken kalkarak bir başlangıç yaptım. 
Değişikliği  belli kalıplarla kaplarsak bu bi düşünceden öteye gitmez galiba
benim için bu hafta ortasına geldi 
Sende kendinden sıkılmış hissediyorsan değişimin önünü aç bunun zamanı yok ne zaman kendini mutlu hissedersen işte o gün yeni bir sen ile başlarsın güne :* 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder