5 Nisan 2015 Pazar

başlığı sen koy artık :)







Ah beni bu güzel havalar mahvetti der Orhan Veli.. 
Benim aldığım ilk son şiir kitabıdır kendileri de. Şiiri sevmediğimden değil bu şiirden kaçış aksine daha çok içimi acıttığı için. 
Bir şeyin seni güçsüzleştirdiğini hissediyorsan ondan kaçarsın bende öyle yaptım galiba.
Onun yerine onların melodilinişlerini sevdim. 
Uf yine konuyu dağıttım aslında yazmak isteğim çok daha farklıydı :)
Pazara karşı ilgim az en çok cumartesiyi severim çünkü.. 
Ama cumartesi sizin yerinize birisi doldurursa mecburen bir sonraki günü sevmek zorunda kalıyorum. 
Bazen böyle yolda yürürken, otururken, yeni uyandığımda aklıma çok saçma şeyler gelir ve saatlerce kendime gülerim. 
Dışarıdan bakıldığında trajik gibi görünse de bu durum aksine benim çok hoşuma gidiyor :)  
Kaldığım apartın penceresi Muğla-Denizli yoluna bakmakta uzun ve yeşil bir tarladan sonra devletinde pekte özenerek yapmadığı duble yolla karşılaşıyorsunuz sonrası yine yeşillik. 
Benim önümdeki tarladan o asfalt yola uzun kıvrımlı bir patika çıkıyor.  
Ah o yolun bir dili olsa anlatsa size ne aşklar başladı bitti, ne kavgalar, gözyaşları.. 
Bende her defasında bir sigara yakıp izledim onları :D
 ... 
Ama arada o sigarayı yakıp izlerken o yolu kendimi görüyorum koşarak asfalta gidiyorum.( ah bu görüntüyü gözünüzde  yansıtmak zarar verecektir diye kamu spotunu vermeden geçemeyeceğim :D )
Sonra ilk gelen arabaya binip gidiyorsunuz. 
Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış canım :)  

ben kaçtım by. :*

2 yorum:

  1. Orası neresi? Hangi şehir? Yurt mu eviniz mi orası? Ama apart dediniz? :) :)

    Deniz olmayan yerleri sevmem ama o coğrafyayı severim!

    Bu arada, blog'da yeni öykü serim başlıyor, detaylar benim blog'da, duyurmuş olayım efendim... Sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  2. muğla- kötekli ve öğrenci apartında kalıyorum bende denizsiz ortamları sevmem ama burası huzur veriyor :)

    sizi de yakında takip ediyoruz zaten yeni öykü serinizde başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil