17 Şubat 2015 Salı

elveda-merhaba arası





Bu kış beni fena vurdu diyebilirim..
 Kaç aydır ne defter açmışlığım var ne de bir kalem oynata bilmişliğim. 
Yazmak için neler mi yapmadım. 
Deniz kenarında saatlerce oturdum, doğa yürüyüşlerine çıktım, farklı ortamlara girdim, örgü ve dikiş öğrendim, saatlerce odamdan çıkmadım.. 
Ama bunların hiç biri aman bir şey yazayım da iki sayfa dolsun diye olmadı.
 Kimileri istemli oldu  kimileri ise istem dışı..
 Kendim olabildim mi bilmiyorum ama bazen doğru karar verdim ve evet  sen işte busun dedim.. 
Bazen ise kendimi bulurken daha çok battım kendimden nefret ettim.. 
Olan yine bana ve kendi saygıma oldu..  
Hep doğruları yapacak değiliz ya derken aslında yaptığım her yanlışın arkasına gizlenmek için bi mazeret aradım galiba..  
Ben kendime karşı hiç cesur olamadım bu başkası içinde geçerli aslında  
Biliyorum biraz cesur olsam ve ne istediğimden emin olsaydım hayatım çok daha farklı olabilirdi. 
Neyse çok uzatmadan kapatıyorum konuyu.. 
Diyeceğim o ki belki ilkbaharın o ılık sabahında güzel bir postla tekrar merhaba diyebiliriz birbirimize ... 

kış sarkısı olmadan elveda diyemem tabi ki size :)  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder