27 Ekim 2014 Pazartesi

Kalbi Kırık Adam






Boşluğa düşüp kaybolmak insanın kendini kandırmaya en meyilli olduğu durumdur.
 Romantizm, ask, sevgi bunlar kuşkusuz çok güzel şeyler ama günümüz dünyasında pekte yerlerinin önemsenmediğini görüyoruz. 
Off Ezgi yine mi aşk diyenlere inatla evet canım yine aşk diye yazıyorum..
Biz kızlar aşk acılarımızı nasıl unutuyorduk?
 Ya da şöyle sorsam daha iyi olur. 
 Kalbi kırık bir kadından daha kötüsü kalbi kırık bir erkek mi ?
 ( bence öyle..) 
Hayatta sadece bir kez çok sevmiş, onun için fedakarlıkta bulunmuş ama işte hayat bu ya sonunda sevdiği kadın tarafından çok üzülmüştür. 
O kadar sevmiştir ki .. 
 Sonradan karşısına gelen her kadına acaba o mu? diye yakınlaşmış
her dokunuşta ondan bir parça aramış.. 
Belki yeni gelenlerin gitmesini istememiş. 
Çünkü onlarla kalbi aklı biraz daha sakinleşse de onları da bir türlü alamamış hayatının içine. 
Birlikteyken her şey geçmiş, her şey normal gibi davransa da sen kadınsın anlarsın her şeyi..
 Erkeler biraz daha düz mantık oldukları için bizim ne düşündüklerimizi anlamaz. 
 Aşkı hayatından tamamen hayatın çıkarmak istemiyor ama başkalarıyla olmadığını anlayınca kendini uğraşlara veriyor onların içinde kaybolup gitmek istiyor.. Bu sayede unutup gideceğini düşünüyor. 
Ama bu sadece bi avuntu.. 
Kalbinden atmadan önce zihninden atmak istemesi önemliydi ama o anılarda yaşamaya devam ediyordu.  
Ne kadar olmaz onunla diyorsa da hep onunlaydı. 
Kendini bu durumdan kurtarmak isterken en çok beni, seni üzüyordu.. 
Ama onun yaralarının yanında senin yaralarının pekte önemi kalmıyordu. Çünkü en çok o sevmiş ve en çok üzülende oydu. Senin onu sevebileceğin aklına bile gelmezdi, gelse bile yalan sayardı hepsini.
 Zaten o sana baştan söylememişmiydi, açmamışmıydı yaralarını.. 
Hayır! O düşündüğünden daha yarlı ve daha güçsüzdü.. 
Belki çok iyi biridir belki çok iyi anlaşacaksınız.. 
İşte yanlış zaman zamansız gelişse konu belkilerin hiçbir önemi kalmıyor..  
Ben hiç bir zaman doğru zamanda doğru yerde olmadım ki! deme bu çok farklı 
Sen inatla çok seversem beni sever diye düşünsende, evet sen yorulduktan sonra vazgeçmeye yaklaşmışken (1 yıl yada 10 yıl sonra ) 
Öncelikle kalbi kırık bi erkekten uzak duracaksın çünkü tamiri çok mümkün olmayan bu durumda kırılan en çok sen olacaksın.. 
Bırak acılarıyla savaşmayı öğrensin..  Senin değil belki ama kendi hayatının süper kahramanı olur sonra.. 
Belki daha sonra doğru yer ve zamanda tekrar karşılaşırsınız. 

1 yorum:

  1. Foto güzell ezgi hanım :))

    Yeni keşfettim burayı... Öykülerden, fotolardan ve sanattan, yaşamdan hoşlanıyorsanız -ki hoşlandığınızı anladım- ben de bekliyorum! :))

    YanıtlaSil