11 Mart 2014 Salı

Müsli Yapımı..





Uzun süredir denemek istiyordum ve internetten kısa bir araştırma yaptım sonunda bende kendi müslimi yapmaya karar verdim. 

MALZEMELER : 

1 Su bardağı yulaf ezmesi  
1 Su bardağı yoğurt  
1 Su bardağı süt  
1 Çay kaşığı bal    
1 ve ya 2 çeşit meyve  

yoğurdu istek üzerine meyveli ya da sade seçebilirsiniz. Eğer sütünüz yoksa meyve suyu, badem suyu, soya suyu kullanabilirsiniz. 

YAPILIŞI : 

Yulaf esmesini süt ve ya meyve suyu ile birlikte kombine ediniz. Sonra sırasıyla yoğurt yulaf ezmesi ve meyveyi koynu bu istediğiniz kalınlıkta ve katta yapabilirsiniz. biraz dolapta bekletebilirsiniz.  

Ben kakaolu süt, sade yoğurt ve nar ile yaptım ve kızlardan tam puan aldım :) umarım sizde beğenirsiniz şimdiden afiyet olsun :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder