11 Ekim 2013 Cuma

DAMİEN RİCE

  ''Aaaa!'' ''buda kim ?'' diyecek birçok kişi .. Bugün size benimde kısa bir süre önce tanığım ama birçok şarkısını severek dinlediğim şarkıyı tanıtmak istiyorum izninizle.Bana göre huzurun öbür ismi olmaya aday. Sesinde huzur bulacağınız ve sizi sizden alacak melodik sözleri çok seveceksiniz. İrlandalı şarkıcı hakkında söylemem gereken fazla bişey yok sanırım şarkılarını dinleyince siz de bana hak vereceksiniz .. 
Lafı fazla uzatmadan benim seçmiş olduğum şarkılarla kısa bir şarkı turuna çıkalım isterseniz.
  







                                             Benim en sevdiğim şarkılarından biri.. 




    Bu üç şarkıyı ben sizin için seçtim diğerlerini keşfetmek size kalıyor . Bu gece şarkılarla uzun olacak sanırım..Keyifli geceler herkese şimdiden :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder