20 Mayıs 2013 Pazartesi

KIYAFETLER NE SÖYLER?




RAHAT
  Birkaç senedir en revaçta olan stil bu herhalde. Kimisine göre pasaklı, kimisine göre özgüveni yüksek, kimisine göre de ‘cool’dur bu kızlar. Asla topuklu giymezler. Neden mi? Çünkü giyemezler; giyseler de yürüyemezler. Onların kaderidir rahat olmak; rahatsız oldukları hiç kimseyle konuşmazlar, hiçbir yerde durmazlar, hiçbir şeyi yapmazlar. Anı yaşarlar, yaşadıklarını düşünürler, kendi hallerinde eğlenirler.
NE GİYERLER ?  
  Jean, salaş, üstü yazılı ya da baskılı bir tişört. Bileğine sarılı bin bir çeşit renkte ipler vardır. Converse spor ayakkabı, neredeyse makyajsız sade bir yüz ve dağınık saçlarla bu tip kızların parti kıyafeti der ki…“Gece kulüplerine öylesine müziğin ritmine kapılıp çılgınca eğlenmek için gidiyorum. Benim ne parayla, ne erkeklerle, ne de gösterişle bir alakam yok. Moda denen şeyi de sevmiyorum. Ben böyle rahatım. Aynı kulüpte karşılaştığım süs bebeklerine şöyle bir bakıp, onların benimkinden bambaşka bir gezegenden geldiğini düşünüyorum!”

























    KOKOŞ
  Diğer seçeneğimiz, kokoş parti kıyafetleriyle mekanlara özel şoförleriyle gelen genç kızlar. Bu kızların en büyük özelliği, yüz metre öteden disko topu gibi parlama yeteneğine sahip olmaları.
NE GİYERLER? 
  Tüy, Swarovski taş, pırlantalı küpe, 10 karatlık yüzükler, simli makyaj, taşlı kemer, taşlı ayakkabı ve çantalar kokoş kızların yapı taşlarını oluşturuyor. İsteseniz de istemeseniz de mekanda dikkatinizi çekmeyi başarıyorlar, çünkü merak edip “Bu kadar parlayan nedir?” diye bakma gereği duyuyorsunuz. Bu kızların parti kıyafeti der ki… “Kendi taşımı kendim aldım, gerekirse taşımın madenini bile alırım.” Bu kızların, eğlence anlayışları oldukça rahattır. Herkese sıcak davranırlar çünkü aslında yalnızlardır. Onca parıltının ardında sadece dikkat çekmek, bir başka deyişle fark edilmek isteği vardır. Kimin tarafından mı? İşte o hiç fark etmiyor! Bir başka olası seçenek de bu kızların yoğun bir gazino sanatçısı olma özlemine sahip olmalarıdır. Kimbilir, belki de en büyük hayalleri tüyler ve pırlantalarla kuşatılarak, kırmızı halı üzerinde eski Türkan Şoray filmlerindeki gibi salına salına “Sevemedim Karagözlüm”ü söylemektir.  


















    SEKSİ
Ve son olarak; Seksi kıyafetler. Seksi kadın illa ki vücudunu çıplak bırakan kadın demek değildir. Vücudunun sadece bir kısmını çıplak bırakması, onun seksi olmasına yeterlidir zaten. Tabii olaya nasıl baktığınız önemli bu durumda; bardak yarı dolu da olabilir, yarı boş da. Buna paralel olarak kadın yarı çıplak da olabilir, yarı kapalı da. Önemli olan seksi olması!
NE GİYERLER? 
Seksi demek mini etek demek. Mini etekten daha rahat ne olabilir ki hayatta? Mini etek, varla yok arası bir şey olmakla birlikte oldukça da dikkat çekici, ufak ve ekonomik bir kumaş parçasıdır. Farklı çeşitlerde gelse de hepsi aynı etkiyi yaratır. Tabii yakışana. Bu kızlar deri, koton ya da taşlı mini etekler, siyah külotlu çoraplar, çizme ya da topuklu ayakkabı, üzerine şık bir bluz ve çeşitli aksesuarlarla gece kulüplerine geliyorlar. Bacakları genellikle düzgün ve uzun oluyor. Parti kıyafetleri der ki… “Bacaklarımın uzunluğuyla zekamın üstünlüğü aynı orantıda. Cebimdeki paranın değerini biliyorum, kısacık bir kumaş parçasıyla hem seksi hem trendy giyinebiliyorum. Uzun kumaşlarla insanların hem kendilerini örtmelerine, hem de verilen paralara acıyorum.” 

 
 


















 ROMANTİK  


Hayal kurmayı severler, pozitif bir etkileri vardır hayatın içinde. Arkadaş canlısı, iyi niyete hala inanan kızlardır bunlar.  


NE GİYERLER ? 

 Çiçekli böcekli elbiseler, küçük topuklu (fetiş olmayan) rugan ve renkli ayakkabılar ve pembe tonlardaki makyajlarıyla şeker kız ‘candy’ gibi gezerler. Bu kızların parti kıyafeti derki… “Hayatta en sevdiğim hikaye Pamuk Prenses. Kesinlikle bir gün prensimi bulacağıma inanıyorum ve ilk gecemi onunla yaşamak istiyorum. Çiçek bahçesi gibi gezmeye bayılıyorum, ne de olsa prensimin gezip dolaşıp son koklayacağı gül ben olacağım.”   
























                                                     
                                                         Peki sizin tarzınız hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder